szkło wykazało cechy półprzewodnika ponieważ jego opór wraz ze wzrostem temperatury malał, jeśli prąd elektryczny płynąłby przed podgrzaniem probówki szkło wykazywało by cechy przewodnika (po podgrzaniu prąd płynąłby słabiej) natomiast, jeśli prąd w ogóle by nie płynął szkło w tym doświadczeniu można by uznać za izolator.
Wraz ze wzrostem temperatury opór przewodników rośnie natomiast półprzewodników (dla wzrostu temperatury z pewnego przedziału) maleje.
szkło wykazało cechy półprzewodnika ponieważ jego opór wraz ze wzrostem temperatury malał, jeśli prąd elektryczny płynąłby przed podgrzaniem probówki szkło wykazywało by cechy przewodnika (po podgrzaniu prąd płynąłby słabiej) natomiast, jeśli prąd w ogóle by nie płynął szkło w tym doświadczeniu można by uznać za izolator.
Wraz ze wzrostem temperatury opór przewodników rośnie natomiast półprzewodników (dla wzrostu temperatury z pewnego przedziału) maleje.