d) patrzymy na współczynnik przy x, mamy tam 3, aby wykresy były prostopadłe to współczynniki obu funkcji(stojące przy x) pomnożone przez siebie muszą dać -1, czyli zapisujemy 3m = -1 i obliczamy.
e) podstawiasz po prostu pod wzór te dane i wyznaczasz m.
f) możemy obliczyć miejsce zerowe funkcji g(x), więc obliczamy, następnie obliczamy f(m.zer. g(x) ) = 0 i wyznaczamy m
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
d) patrzymy na współczynnik przy x, mamy tam 3, aby wykresy były prostopadłe to współczynniki obu funkcji(stojące przy x) pomnożone przez siebie muszą dać -1, czyli zapisujemy 3m = -1 i obliczamy.
e) podstawiasz po prostu pod wzór te dane i wyznaczasz m.
f) możemy obliczyć miejsce zerowe funkcji g(x), więc obliczamy, następnie obliczamy f(m.zer. g(x) ) = 0 i wyznaczamy m