Można wywnioskować z obliczeń, że R1 jest w rzeczywistości większe od R2, więc tak naprawdę wektor R1 powinien być dłuższy, natomiast w tym przypadku ich długości przedstawione na rysunku nie grają roli, ponieważ w treści zadania jest napisane, aby pamiętać jedynie o poprawnych kierunkach i zwrotach (a nie długościach wektorów). Z taką sytuacją, gdzie istotne jest przedstawienie na rysunku jedynie poprawnych kierunków i zwrotów, mamy często do czynienia na maturze - trzeba uważać na długości w przypadkach gdy jest to napisane w poleceniu (a z tym również często na maturze można się spotkać).
Można wywnioskować z obliczeń, że R1 jest w rzeczywistości większe od R2, więc tak naprawdę wektor R1 powinien być dłuższy, natomiast w tym przypadku ich długości przedstawione na rysunku nie grają roli, ponieważ w treści zadania jest napisane, aby pamiętać jedynie o poprawnych kierunkach i zwrotach (a nie długościach wektorów). Z taką sytuacją, gdzie istotne jest przedstawienie na rysunku jedynie poprawnych kierunków i zwrotów, mamy często do czynienia na maturze - trzeba uważać na długości w przypadkach gdy jest to napisane w poleceniu (a z tym również często na maturze można się spotkać).