Powierzchnia ramki jest faktycznie ustawiona pod kątem 90 stopni do linii pola magnetycznego, ale przypominam, że licząc strumień bierzemy cosinus kąta pomiędzy wektorem B (indukcji pola), a wektorem powierzchni S, który to wektor S jest prostopadły do powierzchni, dla której go wyznaczamy. Wobec tego wektory S i B są w tej sytuacji do siebie równoległe.
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Powierzchnia ramki jest faktycznie ustawiona pod kątem 90 stopni do linii pola magnetycznego, ale przypominam, że licząc strumień bierzemy cosinus kąta pomiędzy wektorem B (indukcji pola), a wektorem powierzchni S, który to wektor S jest prostopadły do powierzchni, dla której go wyznaczamy. Wobec tego wektory S i B są w tej sytuacji do siebie równoległe.