1 - ponieważ stałą Halla to 1/ne, to ma ona większą wartość w przypadku półprzewodników, ponieważ w przypadku półprzewodników liczba swobodnych nośników na jednostkę objętości jest mniejsza niż dla przewodników, stąd fałsz
2 - prawda, bo jak widzimy napięcie Halla jest zależne od pola magnetycznego B, więc poprzez wyznaczanie wartości napięcia Halla można obliczać wartość B
3 - prawda, bo gdy prędkość jest równoległa do linii pola magnetycznego, to siła Lorentza jest zerowa, a jej wystąpienie jest konieczne, aby doszło do zjawiska Halla
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
1 - ponieważ stałą Halla to 1/ne, to ma ona większą wartość w przypadku półprzewodników, ponieważ w przypadku półprzewodników liczba swobodnych nośników na jednostkę objętości jest mniejsza niż dla przewodników, stąd fałsz
2 - prawda, bo jak widzimy napięcie Halla jest zależne od pola magnetycznego B, więc poprzez wyznaczanie wartości napięcia Halla można obliczać wartość B
3 - prawda, bo gdy prędkość jest równoległa do linii pola magnetycznego, to siła Lorentza jest zerowa, a jej wystąpienie jest konieczne, aby doszło do zjawiska Halla