Ja to zrobiłem w ten sposób że figury na rysunku potraktowałem jako różne kwadraty, prostokąty i trójkąty, a jako jednostkę przyjąłem MJ, bo iloczyn V oraz p to W, a p było podniesione do potęgi 6, stąd ta jednostka. Przyjęcie tej figury jako trójkąt jest zbyt niedokładne, jak zobaczysz w kryteriach te widełki są dość wąskie.
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Ja to zrobiłem w ten sposób że figury na rysunku potraktowałem jako różne kwadraty, prostokąty i trójkąty, a jako jednostkę przyjąłem MJ, bo iloczyn V oraz p to W, a p było podniesione do potęgi 6, stąd ta jednostka. Przyjęcie tej figury jako trójkąt jest zbyt niedokładne, jak zobaczysz w kryteriach te widełki są dość wąskie.