Dosyć hardcorowe jest to polecenie, raczej nie spodziewałbym się czegoś takiego na maturze (w szczególności gdy wyrzucona została spora część bryły sztywnej). W każdym razie pozwolę sobie po prostu skopiować rozwiązanie zaproponowane przez CKE, jest ono wg mnie dość zgrabne:
W skrócie: wpływu na prędkość opuszczanego cięzaru nie mają wpływu długość liny (przy założeniu jej nieważkości lub pomijalnie małej masy) oraz siła naciągu liny. W razie dalszych pytań proszę śmiało pisać.
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Dosyć hardcorowe jest to polecenie, raczej nie spodziewałbym się czegoś takiego na maturze (w szczególności gdy wyrzucona została spora część bryły sztywnej). W każdym razie pozwolę sobie po prostu skopiować rozwiązanie zaproponowane przez CKE, jest ono wg mnie dość zgrabne:
W skrócie: wpływu na prędkość opuszczanego cięzaru nie mają wpływu długość liny (przy założeniu jej nieważkości lub pomijalnie małej masy) oraz siła naciągu liny. W razie dalszych pytań proszę śmiało pisać.