nomysz 239 wyśw. 01-05-2022 20:35

Lekcja powtórzeniowa Z.W.



Czemu w tym zadaniu jako zbiór wartości bierzemy wartości od dołu (-niesk.) Do przecięcia funkcji a czemu ni3 dalej. I też nie rozumiem czemu uwzględniamy tylko czarną funkcję przy wyznaczaniu ilości przecięć.


Z.W. Dodaj post do ulubionych Poproś o pomoc
jarosinski 01-05-2022 22:45

Ogólnie odpowiedzią na Twoje wszystkie pytanie jest to, że funkcja f(x) to właśnie czarna funkcja. A skoro zadanie dotyczy funkcji f(x) to patrzymy tylko na nią. Inne funkcje nie istnieją- były tylko pomocnicze w narysowaniu rysunku. 


nomysz 01-05-2022 23:16
Niestety nie widzę tego, skąd wiedzieliśmy odkąd dokąd jest ta funkcja (czarna linia). 

jarosinski 02-05-2022 07:39

Na czarno pogrubiliśmy żółtą funkcję w przedziale (-niesk; -9), magentę w przedziale <-9 ; 2) i turkusową w przedziale <2 ; niesk)