4.2 Amplitudę możemy obliczyć np. wiedząc, że przyspieszenie maksymalne to co do wartości bezwzględnej A*omega^2, a omegę znamy, wiedząc, że jest to 2*pi/T - okres odczytamy z kolei z wykresu w treści zadania, stamtąd też odczytamy maksymalną wartość przyspieszenia.
4.4 Na zajęciach wyprowadzaliśmy sobie wzór na k: k = m*omega^2, mamy masę, omegę poznamy w sposób opisany powyżej, mamy więc też k.
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
4.2 Amplitudę możemy obliczyć np. wiedząc, że przyspieszenie maksymalne to co do wartości bezwzględnej A*omega^2, a omegę znamy, wiedząc, że jest to 2*pi/T - okres odczytamy z kolei z wykresu w treści zadania, stamtąd też odczytamy maksymalną wartość przyspieszenia.
4.4 Na zajęciach wyprowadzaliśmy sobie wzór na k: k = m*omega^2, mamy masę, omegę poznamy w sposób opisany powyżej, mamy więc też k.