Polecenie jest trochę niejasno jak dla mnie zapisane. W każdym razie jeśli chodzi o rysunek, to byłoby to np. coś takiego:
Te dwie "szczeliny" na dole oznaczałyby dwie nogi dziecka uderzającego w powierzchnię wody (patrzymy na to z góry). Punkty połączone prostą oznaczone jako m=0 to byłaby symetralna wspomniana w treści. No i teraz faktycznie będziemy mieli kolejne wzmocnienia i wygaszenia powstające w określonych punkach w całym obszarze basenu - wzmocnienia przedstawiono tu na czerwono, a wygaszenia na niebiesko. No i teraz kwestia odpowiedniej interpretacji polecenia. Zapewne chodzi im np. o to pod jakim kątem względem symetralnej ułożą się np. punkty oznaczone jako m=1 (wzmocnienia) i m=0,5 (wygaszenia)?
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Polecenie jest trochę niejasno jak dla mnie zapisane. W każdym razie jeśli chodzi o rysunek, to byłoby to np. coś takiego:
Te dwie "szczeliny" na dole oznaczałyby dwie nogi dziecka uderzającego w powierzchnię wody (patrzymy na to z góry). Punkty połączone prostą oznaczone jako m=0 to byłaby symetralna wspomniana w treści. No i teraz faktycznie będziemy mieli kolejne wzmocnienia i wygaszenia powstające w określonych punkach w całym obszarze basenu - wzmocnienia przedstawiono tu na czerwono, a wygaszenia na niebiesko. No i teraz kwestia odpowiedniej interpretacji polecenia. Zapewne chodzi im np. o to pod jakim kątem względem symetralnej ułożą się np. punkty oznaczone jako m=1 (wzmocnienia) i m=0,5 (wygaszenia)?