Na osi pionowej mamy natężenie dźwięku tak jak w widmie podanym w treści tego zadania. Czyli wysokość danej harmonicznej w widmie zależy od tego jakie jest dla niej natężenie dźwięku. Natomiast ostatnie zdanie z treści trzeciego podpunktu to "przyjmij, że natężenie dźwięku dla kolejnych harmonicznych jest coraz mniejsze". A zatem nie trzeba żadnych konkretnych wysokości tych linii zaznaczać, ważne jest jedynie, aby pierwsza z nich była największa (bo związane z nią natężenie dźwięku jest największe), druga nieco mniejsza i trzecia najmniejsza.
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Na osi pionowej mamy natężenie dźwięku tak jak w widmie podanym w treści tego zadania. Czyli wysokość danej harmonicznej w widmie zależy od tego jakie jest dla niej natężenie dźwięku. Natomiast ostatnie zdanie z treści trzeciego podpunktu to "przyjmij, że natężenie dźwięku dla kolejnych harmonicznych jest coraz mniejsze". A zatem nie trzeba żadnych konkretnych wysokości tych linii zaznaczać, ważne jest jedynie, aby pierwsza z nich była największa (bo związane z nią natężenie dźwięku jest największe), druga nieco mniejsza i trzecia najmniejsza.