* Podając numer telefonu i klikając na przycisk "Proszę o kontakt", akceptujesz regulamin platformy i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności numeru telefonu, przez Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP 6372144158
w celu przedstawiania oferty przez telefon. Twoje dane będą przetwarzane na zasadach określonych w polityce prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Łukasz Jarosiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński
z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP: 6372144158. Zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.
Bo moc tracona jest związana z wydzielaniem się ciepła z obwodu. A wydzielone ciepło liczymy U*I*t, czyli iloczyn napięcia na danym elemencie, natężenia prądu płynącego przez dany element i czasu trwania przepływu prądu. W związku z tym moc tracona to po prostu U*I. No a prądem, który płynie przez uzwojenie silnika (czyli tym I) jest właśnie Ief, a nie I indukowane. I indukowane jest wartością o jaką pomniejszany jest prąd źródłowy w wyniku czego efektywnie płynie prąd Ief -> można zapisać że Ief = Iźr - Iind. Stąd gdy mamy do jakiegoś wzoru wrzucić po prostu natężenie prądu płynącego przez uzwojenie silnika, to będzie to Ief.