Znalazłeś miejsce zerowe funkcji: -(x-1)^2 teraz należy ją naszkicować i na podstawie wykresu odczytać w jakim przedziale jest ona większa lub równa 0.
Aby to zrobić musisz:
- ustalić jaki znak ma współczynnik a w ax^2+bx+c czyli "liczba stojąca" przy kwadracie. To pozwoli ci ustalić czy funkcja ma "ramiona" skierowane w górę czy w dół.
- ustalić jakie miejsca zerowe ma funkcja - w tym przypadku ma jedno miejsce zerowe.
Chciałbym zaprosić Cię na darmowy webinar w najbliższą niedzielę o 20:00, dzięki któremu dowiesz się jak poprawić maturę próbną o ponad 50 pkt. %.
Podczas webinaru:
Określimy szczegółowy plan pracy tydzień po tygodniu od teraz aż do matury majowej, dzięki czemu będziesz mógł poprawić wynik matury próbnej o ponad 50 pkt. %.
Zobaczysz jakich typów zadań spodziewać się na maturze, dzięki
czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu przy uczeniu się.
Poznasz 6 najlepszych technik nauki matematyki, dzięki którym
znajdziesz się w 1% najlepszych maturzystów (dane od tysięcy kursantów).
Dostaniesz niepowtarzalne prezenty, (m.in. PDF ze szczegółowym planem pracy tydzień po tygodniu aż do dnia matury) który pomogą Ci w uzyskaniu bardzo wysokiego wyniku na maturze z matematyki.
Webinar startuje za:
Dni
Godz
Min
Sek
Prośba o pomoc wysłana
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
Znalazłeś miejsce zerowe funkcji: -(x-1)^2 teraz należy ją naszkicować i na podstawie wykresu odczytać w jakim przedziale jest ona większa lub równa 0.
Aby to zrobić musisz:
- ustalić jaki znak ma współczynnik a w ax^2+bx+c czyli "liczba stojąca" przy kwadracie. To pozwoli ci ustalić czy funkcja ma "ramiona" skierowane w górę czy w dół.
- ustalić jakie miejsca zerowe ma funkcja - w tym przypadku ma jedno miejsce zerowe.