* Podając numer telefonu i klikając na przycisk "Proszę o kontakt", akceptujesz regulamin platformy i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności numeru telefonu, przez Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP 6372144158
w celu przedstawiania oferty przez telefon. Twoje dane będą przetwarzane na zasadach określonych w polityce prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Łukasz Jarosiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński
z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP: 6372144158. Zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.
W Twojej metodzie jest niewielki, choć istotny błąd. Mianowicie wzory, które zapisałaś są "prawie" dobre - ponieważ rozpatrujemy ruch obrotowy, to wzór w0*t - eps*t^2/2 nie jest wzorem na przebytą drogą, ale na zakreślony kąt (wspominaliśmy o tym, że odpowiednikiem drogi w ruchu postępowym jest zakreślony kąt w ruchu obrotowym). Czyli ta wartość 20, którą wyliczyłaś nie oznacza wcale, że s = 20 m (warto też z tego powodu wrzucać do obliczeń jednostki czego jestem zwolennikiem - z samych jednostek byłabyś w stanie zobaczyć, że nie wychodzą Ci tam wcale metry, ale radiany, czyli kąt), ale że zakreślony kąt alfa = 20 rad. Liczbę pełnych obrotów obliczymy zatem teraz w analogiczny sposób, przy czym nie jako iloraz całkowitej przebytej drogi przez długość obwodu, ale jako całkowity zakreślony kąt podzielony przez kąt przebyty przy wykonaniu jednego pełnego obiegu (czyli alfa/2*pi).