* Podając numer telefonu i klikając na przycisk "Proszę o kontakt", akceptujesz regulamin platformy i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności numeru telefonu, przez Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP 6372144158
w celu przedstawiania oferty przez telefon. Twoje dane będą przetwarzane na zasadach określonych w polityce prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Łukasz Jarosiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński
z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP: 6372144158. Zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.
Ten zapis na samym dole (s2) w istocie prowadzi do dobrego wyniku, ale nie widzę za bardzo z jakich zależności miałby on wynikać? Skąd można wywnioskować, że jest on poprawny (o ile w ogóle jest poprawny - bo to może zwyczajnie nie być prawda, tylko jakimś trafem dawać dobry wynik).
Formalnie należałoby użyć tego wzoru, którego chciałaś użyć, czyli dojść do tego, że w istocie droga hamowania to s = v0^2/2a i teraz wstawić do niego odpowiednie wartości v0 = 7 m/s oraz a. Przy czym a nie jest równe 1,75 m/s^2, ale dwa razy więcej. Zauważ, że możemy obliczyć wartość a wykorzystując dane z podpunktu pierwszego. Czyli a = 14 m/s / 4 s = 3,5 m/s^2. I jeśli tak obliczone a wstawisz teraz w pp2) do wzoru s = v0^2/2a to dostaniesz dobry wynik :)