4.6 - tutaj zgodnie z treścią należałoby to uzasadnić na podstawie np. danych z tabeli lub wykresów. Co do zaś drugiej części, to naszej maturze nie trzeba będzie się odwoływać do mikroskopowej struktury (choć warto wiedzieć chociażby po prostu tyle, że dla półprzewodników wraz ze wzrostem temp. rośnie liczba nośników ładunku, a to oznacza zmniejszenie oporu).
Prośba o udzielenie pomocy została wysłana. Jeżeli post nie otrzyma odpowiedzi społeczności w ciągu dwóch dni, pomoc zostanie udzielona przez zespół Szkoły Maturzystów.
4.1 - tak, jest ok.
4.6 - tutaj zgodnie z treścią należałoby to uzasadnić na podstawie np. danych z tabeli lub wykresów. Co do zaś drugiej części, to naszej maturze nie trzeba będzie się odwoływać do mikroskopowej struktury (choć warto wiedzieć chociażby po prostu tyle, że dla półprzewodników wraz ze wzrostem temp. rośnie liczba nośników ładunku, a to oznacza zmniejszenie oporu).