* Podając numer telefonu i klikając na przycisk "Proszę o kontakt", akceptujesz regulamin platformy i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności numeru telefonu, przez Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP 6372144158
w celu przedstawiania oferty przez telefon. Twoje dane będą przetwarzane na zasadach określonych w polityce prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Łukasz Jarosiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński
z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP: 6372144158. Zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.
Może nie zostało to pod kątem językowym idealnie zrozumiale ujęte w poleceniu, ale pytanie jest o moc całkowitą (i te inne) w trakcie pracy silnika. I taką moc policzymy jako iloczyn SEM i natężenia prądu płynącego przez silnik w czasie jego pracy. Gdybyś policzyła 11,5^2*20 to obliczyłabyś moc prądu cieplną wydzielaną na uzwojeniu silnika w momencie gdy jest on zahamowany (bo I = 11,5 A w momencie gdy silnik jest właśnie zahamowany).
To całe zadanie jest w pełni analogiczne do tego, które robiliśmy na zajęciach nr 16 właśnie przy okazji silnika elektrycznego - gorąco zachęcam do zajrzenia do nagrania z tychże zajęć.