 
          
co należy zrobić z tym pierwszym modułem?
 
     
    ja tak zrobiłam, ale nie wyszedł mi ten pierwiastek z 41 i coś jeszcze więc nie wiem co zrobić
 
    Ja też próbowałam to zrobić i nie mam pojęcia, jak ten pierwiastek z 41 ma wyjść... Czy ja jestem aż tak ślepa? Ogólnie to mam z tym problem, bo przekartkowałam wszystkie zeszyty z matematyki i nigdzie nie mam zadań tego rodzaju... Jestem zagubiona. Szukałam na YT i nic nie pomogło... Pamiętam, tak w ogóle, że moja pani z matematyki kazała nam w podręczniku wykreślić takie zadania z wartością bezwzględną, bo wówczas były one wykreślone z podstawy programowej... Wspaniale... Ja naprawdę jestem pogubiona
 
    udało mi się to zrobić
chodzi o to że najpierw tą funkcję kwadratową trzeba sobie rozpisać (dalej mając ja pod wartością bezwzględną) czyli będzie |(2-x)(2+x)|-|2-x|=<4 i wtedy wiesz, że są przedziały od (-oo, -2), <-2,2) i <2, +oo)
no i póxniej patrzysz w każdym przedziale czy funkcja jest dodatnia czy ujemna (możesz to zrobić patrząc na narysowane wykresy funkcji, które ktoś tu wstawił)
no i właśnie w tym pierwszym przypadku (-oo,-2) wyjdzie f kwadratowa i jak policzysz delte to miejsca zerowe wyjdą właśnie z tym pierwiastkiem
a tak w ogóle współczuje nauczycielki że kazała wykreślać te zad... :(
Normalnie możesz zrobić tabelę znaków (oblicz miejsca zerowe dla obu wartości bezwzględnych i liczysz przypadki). Z pierwszego wyjdą ci miejsca zerowe x=2 i x=-2, a z drugiego x=2. Rysujesz jak to wygląda (gdzie jest powyzej zera a gdzie poniżej) i liczysz przypadki