* Podając numer telefonu i klikając na przycisk "Proszę o kontakt", akceptujesz regulamin platformy i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności numeru telefonu, przez Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP 6372144158
w celu przedstawiania oferty przez telefon. Twoje dane będą przetwarzane na zasadach określonych w polityce prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Łukasz Jarosiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Maturzystów Łukasz Jarosiński
z siedzibą w Olkuszu, ul. Żeromskiego 2/20, NIP: 6372144158. Zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych tutaj.
Na podstawie wykresu widzimy, że dla t = 0,4 s wartość prędkości jest dwukrotnie mniejsza niż dla czasu t = 3,6 s, a to oznacza, że wartość siły oporu dla t = 0,4 s jest czterokrotnie mniejsza niż dla t = 0,4 s - wynika to z faktu, że zgodnie ze wzorem podanym w treści zadania wartość siły oporu jest proporcjonalna do prędkości do kwadratu. Jeśli zatem prędkość jest dwukrotnie mniejsza, to siła oporu jest czterokrotnie mniejsza.
Stąd siłę oporu należy narysować oczywiście zwróconą w górę, ale o długości już tylko 2 kratek.